Bookmark and Share
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
 
 

Selvbetjening - Det er nemt, det er hurtigt, det er sikkert og der er altid åbent

På disse sider finder du en række selvbetjeningsløsninger og blanketter, der gør det nemmere for dig at betjene dig selv og klare dine ærinder i forhold til kommunen og andre offentlige myndigheder, når du har tid og lyst.

Selvbetjeningsløsninger markeret med  (hængelås) kræver adgang med enten Nem-ID eller den tidligere digitale signatur.

Blanketter kan indsendes elektronisk til kommunen med Nem-ID. Har du ikke det, kan blanketten udfyldes på computeren, udskrives, underskrives og sendes til kommunen.

Nedenfor finder du:

Selvbetjening

 

Arbejde - Arbejdsløshed

Arbejde - Arbejdsløshed
Dagpenge, jobsøgning.....

Samfund - Borger Samfund - Borger
Valg, politik, tal,  pas, kørekort.....
Bolig - Flytning Bolig - Flytning
Boligstøtte, byggeri.....
Skat - Økonomi Skat - Økonomi
Betalinger, beregninger, budget.....
Familie - Børn Familie - Børn
Børnepasning, ægteskab.....
Skole - Uddannelse Skole - Uddannelse
Støtte, optagelse.....
Kultur - Fritid Kultur - Fritid
Biblioteker, foreninger, natur.....
Sundhed - Sygdom Sundhed - Sygdom
Sygesikring, sygehuse, medicin.....
Miljø - Energi Miljø - Energi
Renovation, skadedyr, natur.....
Trafik - Veje Trafik - Veje
Gadebelysning, vejforhold.....
Pension - Ældre Pension - Ældre
Hjælpemidler, folkepension.....
Virksomhed - Erhverv Virksomhed - Erhverv
Medarbejderforhold, dagpenge.....
Online anmeldelser Online anmeldelser
Huller i vejen, bjørneklo.....
 Virksomhed - Erhverv Oplysninger på kort
Planer, distrikter, ejendomsopl...
Video-vejledninger Video-vejledninger
til selvbetjeningsløsninger
   

Nem-ID og sikker e-post

Med Nem-ID har du mulighed for at sende blanketterne på kommunens hjemmeside som digitalt underskrevne og sikker e-post til kommunens mailadresse favrskov@favrskov.dk. På Dan-Id's hjemmeside kan du downloade et lille program til din computer, således du kan modtage og sende sikker mail.
 
Når du ønsker at sende en signeret blanket til Favrskov Kommune, trykker du på ”Indsend” ved toppen af blanketten og følger vejledningen. Du vil blive bedt om at angive din Nem-ID.
 
Du modtager en kvittering på, at din blanket er registreret. For at du kan være sikker på, at vi har modtaget din blanket med gyldig signatur, sender kommunen også en kvittering til din mailadresse.
Hvis du ikke modtager en kvittering, har kommunen ikke modtaget blanketten med en gyldig signatur.

Blanketter og ansøgninger, der kræver personligt fremmøde

Vi gør opmærksom på, at ikke alle blanketter og ansøgninger kan sendes som digitalt underskrevne og sikker e-post. Blandt andet kræver ansøgning til pas, kørekort og legitimationskort, at du møder personligt frem.

 

 

 

 
Nyheder